top of page

愛沙尼亞旅遊與戶外學習 - 英語夏令營多國文化交流體驗|豐富人生經驗(By Workcamper Asha)


愛莎莉亞, 義教, 學生, 畢業
在愛莎尼亞義教的學生們 ( 圖片由Workcamper 拍攝 )

目錄:


Workcamper Asha在愛沙尼亞獲得了特別的旅遊體驗 — 透過戶外學習進行多國文化交流體驗,更認識了不少在旅程後仍能維繫關係的外地朋友!如果你想尋找一個能銘記一生的特別體驗,又或者對義遊不了解,就請繼續閱讀,看看她這次義遊的珍貴經歷和得著吧!

 

戶外學習體驗🏖️

今次係我第一次參加workcamp,身為一個從小就讀香港本地學校嘅人,好自然就會覺得Summer Camp 一定係留喺學校入面舉行🤔,可能最多會有一兩會出去戶外。但係嚟到愛莎尼亞,依度嘅學習既學習模式同香港非常不同,當地學校指定我哋每一日都要出外🛹,一係就去公園,一係就去沙灘,所以令到我喺工作既同時又可以享受到當地嘅自然景色😍,仲可以同小朋友們一齊喺戶外玩遊戲,感覺好似自己都好似變返做一個小朋友咁!👧🏻


愛莎莉亞, 義教, 戶外學習, 沙灘
和學生們一起在戶外玩團體遊戲 ( 圖片由Workcamper拍攝 )


可持續發展目標 SDG 小知識:

SDG 3: 健康與幸福 (Good Health and Well-being)
文章提及參加者在愛沙尼亞的夏令營中不僅學習,還有機會在戶外玩耍和欣賞自然景色。這種活動有助於增強身體健康和心理幸福,因為參與者能夠與自然互動並適量運動。

SDG 4: 優質教育 (Quality Education)
文章提及在愛沙尼亞的英語夏令營經驗,突破了傳統的學習模式,透過戶外活動加強學習體驗。這種不同的學習方式有助於增強學生的自主性和探索性,同時也增加了他們的跨文化經驗和交流能力。
 

愛沙尼亞旅遊中的多國文化交流體驗🌎

依個summer camp除咗會有來自世界各地嘅camp leaders 之外,參加者亦包括愛沙尼亞本地以及其他國際嘅小朋友。活動入面,我哋每日都會有Cultural Presentation💁🏻‍♀️,邀請來自不同國家嘅人以遊戲、唱歌、跳舞等等嘅有趣形式去介紹自己嘅地方文化,當中包括墨西哥、法國、意大利、土耳其、伊朗,同埋當然唔少得香港啦!😙我帶咗飛行棋、舞獅公仔、毽子同埋一啲香港嘅postcards過去做我嘅Presentation,見到小朋友們都好投入我準備嘅活動我都覺得好有滿足感!🥰

愛莎莉亞, 文化交流, Picnic, 舞獅公仔

小朋友們用紙箱創作獨一無二嘅舞獅頭📦👹


文化交流, 飛行棋, 愛莎莉亞, 義遊

佢哋真係好鍾意玩飛行棋,晚晚都叫我陪佢地玩!♟️😂


沙灘, 戶外學習, Marker, 紋身

依個意大利仔叫我幫佢畫中文字嘅「紋身」,佢話依三隻字既靈感係出自於花木蘭把劍上面的雕刻!🗡️😮



SDG 小知識:

SDG 10: 減少不平等 (Reduced Inequality)
文章提及夏令營中的多元文化交流活動,包括了來自不同國家的文化呈現。這樣的活動增強了文化包容性和尊重,有助於打破障礙和減少不同文化和國家之間的不平等。
 

在愛莎莉亞戶外學習中走出舒適圈🙆🏻‍♀️

依個workcamp令我做咗好多平時一定唔會做嘅嘢,令我走出咗自己嘅舒適區🏃🏻‍♀️,就好似有一日我哋就去咗Old Town 嗰度向路人派發寫咗讚美字句既心形紙仔💌,我哋仲喺最尾嗰日舉行義賣,嗰日雖然落住大雨☔,但係我哋照去街上進行義賣,實在係一個好難忘嘅經驗!😆依啲有趣嘅回憶我相信如果唔係因為我參加左依個workcamp嘅話,一定唔會有機會經歷到,令到平時唔太主動嘅我💦都可以放膽去同陌生人溝通!🙋🏻‍♀️


Old Town, Estonia, charity bazaar,義賣
和義教的學生在愛莎尼亞的街道進行義賣 ( 圖片由Workcamper拍攝 )

Estonia, Memos, 文化交流
有讚美字句嘅心形紙仔 ( 圖片由Workcamper 拍攝 )


SDG 小知識:

SDG 11: 可持續城市與社區 (Sustainable Cities and Communities)
文章提及在愛沙尼亞的活動中,參加者不僅學到了新知識,還進行了一系列有益於社區的活動,例如向路人派發心形紙仔。這些活動有助於建立更友善和可持續的城市社區。
 

認識世界各地的朋友🤝🏻

依次workcamp我最大嘅得著當然係認識到好多來自世界各地嘅朋友🤗,喺嗰兩個星期嘅相處之中,我哋就好似變成一家人咁,一齊經歷不同嘅新事物。臨到workcamp嘅最後一日,我哋五個workcampers一齊坐兩個鐘船去咗一個芬蘭小旅行⛴️,時間雖然唔長,但卻充滿住好多難忘嘅回憶。😍到而家返咗香港,我仲有keep住同佢哋聯絡,我仲打算下年去墨西哥搵佢添!🌮


愛莎莉亞, 義遊, 朋友
在愛莎尼亞認識到來自世界各地的朋友 ( 圖片由Workcamper拍攝 )

 
SDG 小知識:

SDG 17: 夥伴關係達成目標 (Partnerships for the Goals)
文章提及在夏令營中認識了來自世界各地的朋友,這種國際交流有助於建立跨國界的夥伴關係。這樣的合作可以增強彼此的理解和友誼,並為共同的目標提供支援。

 

✨誠意推薦✨【愛沙尼亞義遊】





 

加入義遊Discord,看看Workcamper的真實分享!😍



工作營
可以到義遊Discord討論工作營喔!

工作營
有不同地區的工作營討論區~

為你推薦(其他你可能感興趣的項目)

bottom of page